9 Kasım 2016 Çarşamba

YENİLİK ALARMI! Yurt Dışından Ülkemize Gelen Yeni Marka ve Ürünler

Upuzun bir aradan sonra tekrar merhaba;
Uzunca neden burada olmadığımı yazarak vaktinizi almak istemem ama bu süreçte sabırla benimle olan herkese çok teşekkür ederim.

2016'nın son zamanlarında Türkiye'ye gelen bazı yeni markalar ve halihazırda olan markaların ülkemize yeni giriş yapmış bazı ürünlerinden bahsetmek istiyorum bugün sizlere. Kredi kartına kozmetik alışverişinde taksit yasağı getirilmesi ile beklenen ürünlerin ülkemize gelmesi, çıldırtıcı olsa da, hadi hemen başlayalım!

Sleek Türkiye

Sleek

  Gratis'lere gelen en ünlü markalardan biri olan "Sleek" ile başlamak istiyorum. Bu markadan uzun uzadıya bahsetmeyeceğim ama adını anmadan da geçmek istemedim. Bu marka ile ilgili detayları ve hatta tek tek ülkemizde satışta olan ürünlerin fiyatlarını, görselleri ve satış noktalarını; sağdaki görsele tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Maybelline Fit Me Fondöten- MAYBELLINE VE ÜLKEMİZDEKİ YENİLİKLERİ -

   Loreal markasının yan markası Maybelline, uzun zamandır ülkemizdeydi fakat "Affinitone" serisinden bir türlü kurtulamadığımız için, çok meşhur olan "Fit Me" ve "Age Rewind" serilerine standlarda yer açılamadığı için uzun yıllar yurt dışı siparişleri ile ulaşabiliyorduk bu serilere. Maybelline marka sorumlularından bir bayan söylemişti bunu bana ama sanırım yoğun ısrarlarımız ve maillerimiz sayesinde bu serilerin ülkemize gelmesi, bir hayalin ötesine geçerek gerçek oldu. Ben şahsen bu marka, hayvan deneyi yaptığından çok uzun süre yanına yaklaşmamıştım fakat 2014 itibari ile artık hayvan deneyi yapmadıklarını öğrediğnimde,bu marka benim için ulaşılabilir hale geldi.




"Fit Me" Föndötenin Satış Noktaları ve Fiyatı

  Maybelline "Fit Me", aslında yurt dışında göz altı kapatıcısı ile adını duyurdu. Belki de biz ulaşamadığımız için gözümüzün içine sokuldu, bilemem ama göz altı kapatıcısı henüz ülkemize gelmedi. Onun yerine çok lazımmış gibi föndöteni geldi. Renk skalası sapıtmış olan bu fondöten, aslında cam şişede ama bize yine plastik bir tüple geldi. Gözenekleri sakladığını iddia eden bu arkadaş; karma ve yağlı ciltler için uygun. Fondöteni geldiğine göre, Nars Radiant Creamy Kapatıcı'ya muadil gösterilen Fit Me kapatıcı da bi zahmet gelir diye umut ediyorum.

Watsons, Gratis, Cosmohome, Eveshop, Cosmetica, Rossmann; şimdiki bildiğim satış noktaları fakat bu noktalar, hızla çoğalıyor. İndirimsiz fiyatı ise 27.90 lira.


Maybelline Age Rewind Kapatıcı"Age Rewind" Kapatıcı, Fondöten Satış Noktaları ve Fiyatı

Fit Me föndötenle birlikte gelen kapatıcı. Yaşlanma karşıtı olarak bilinmekle beraber; ince yapılı ve orta kapatıcılık veren bir kapatıcı olarak yorumlanıyor. Ülkemize yalnızca "Light" ve "Nude" olarak iki rengi teşrif etmiş.

Watsons, Gratis, Rossmann, Eveshop, Cosmetica; şimdiki bildiğim satış noktaları ama bu markanın da satış noktaları, hızla yayılıyor. 
Bu arada Rossmann'da, "Age Rewind" fondöten de satıştaymış.
Kapatıcının indirimsiz fiyatı 29.90;
Fondötenin Rossmann'daki İndirimsiz Fiyatı; 29.99 lira.

W7

W7, birçok ünlü ve "Highend" olarak nitelendirilen lüks kozmetik markalaranın,çok daha uygun fiyatlı benzerlerini çıkarmış olmakla biliniyor. Bir İngiliz markası olan W7 markasının çıkardığı ürünler; Benefit, Urban Decay Naked serisi, Charlotte Tilbury (Bronze and Glow); gibi markaların en yakın muadili olarak gösteriliyor.

W7

Farklı ruj renkleri ile birlikte bu markaya ait toplamda 61 ürün; çok yakın zamanda ve şu an için yalnızca Eveshop mağazalarında ve online satış sitesinde yerini aldı.

The Pink Ellys

"Güzelliğe bakış açınız değişecek!" sloganı ile yalnızca Cosmohome'larda satışa çıkan bu markayı, itiraf etmek gerekirse ben ilk kez duydum. Marka hakkında hiçbir bilgiye ulaşamasam da ürün ambalajları, The Balm markasına benzetildiğinden, bir anda blog dünyasına; özellikle Instagram'a bomba gibi düştü (Evlerden ırak, bomba momba ama deyim işte :)).

The Pink Ellys

Her ne kadar bulunduğum bölgede Cosmohome olmasa da; ufak bir fiyat araştırması yaptım. Buna göre 10'lu nude far paletleri 48.30 lira, mat kalem rujların indirimsiz fiyatları 26.90 lira 
(Mat kalem rujlar şu an indirimli 19.90 lira).

Bu yazıdaki amacım; yurt dışında satışta olan ve ülkemize yeni gelen marka ve ürünler konusunda sizleri bilgilendirmek. Bu markalar dışında ülkemizde üretilen birçok yeni ve başarılı markalar da yok değil ama onlara şimdilik değinmiyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim,

Sizden ricam; lütfen sadece okuyup geçmeyin, beğendiyseniz takibe alın. Bu, biz blogger.lar için önemli. Bunun dışında sosyal medya hesaplarımdan da takip etmek isterseniz, sayfanın en başındaki linklere tıklamanız ve takibe almanız yeterli.

Teşekkürler;
Sevgiler..

Duygu Göker

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım benim, çok teşekkürler bitanem :* <3

      Sil
  2. Duygucum hoşgeldin çok da güzel bir yazı olmuş eline sağlık 😊 Bu pink ellys in bu kadar pahalı olacağını düşünmemiştim ben indirimsiz alınmaz o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoşbuldum :) Beğenmene çok sevindim. Evet biraz pahalıymış; değer mi bilemedim. Henüz yakından görebilme şansım olmadı ama dediğin gibi indirimde bakılabilir. <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))