9 Kasım 2014 Pazar

GRATIS "GOSH" İSTANBUL LANSMANI

Bulutlu bir Pazar gününden hepinize MERHABA!


Gosh Ankara lansmanı ardından 4 Kasım Salı günü akşamı da Nişantaşı Hardal Cafe'de İstanbul lansmanı yapıldı. Gratis (Soylu ve Cengiz Danışmanlık) tarafından davet edildiğim lansman, her zamanki gibi harika geçti. Ürünleri yakından inceleme ve bol bol mıncıklama şansımız oldu. :) Bu arada eski bir arkadaşımın orada servis elemanı olarak karşıma çıkması da benim için ayrıca güzel ve şaşırtıcı oldu :). Başta sevgili Anlam'ın o sıcacık gülen yüzü ve harika enerjisi ve birbirinden tatlı  blogger arkadaşlarımın kahkaha dolu bol sohbetleriyle, o akşam hiç bitmesin istedim.Hepsine buradan tek tek teşekkür ediyorum. 

GOSH GRATİS'TE
Fotoğraf için Gratis ekibine teşekkür ederim. Bu şık sunumlu ve birbirinden güzel Gosh ürünlerinin bulunduğu masaya hangimiz kayıtsız kalabiliriz ki? :)
GOSH LANSMANI

Ayrıca harika bir sunum, birbirinden güzel yemekler, bol kahkahalı ve eğlenceli sohbetin yanısıra,dileyenler kendilerini Gosh ürünleri ile makyöz sevgili Nurgül Kolukırık'ın profesyonel ellerine bırakma şansı da buldu. Kendisiyle de kısa bir sohbetimiz oldu, çok şeker biri. Evime çok yakın bir yerde profesyonel makyaj eğitimi veriyormuş. Görüşmelerimiz devam edecek ve her an her şey olabilir :). Instagram'daki makyaj paylaşımlarımı, bir eğitim alarak bir adım öteye taşımayı düşünmüyor değilim. :)

GRATIS "GOSH" LANSMANI
Gosh markası ile ilgili daha önceden de bir yazı yazmıştım fakat henüz satışa çıkmak üzereydi ve yakından inceleme fırsatı bulamadığımdan ürünlerin yapıları ve kalitesi hakkında çok fazla bilgi sahibi değildim fakat marka hakkında bilgi vermiştim. Okumayanlar varsa BURAYA tıklayarak okuyabilirler. Yine kısaca bilgi vermek gerekirse; Gosh bir Danimarka markası fakat Avrupa ülkelerinin çoğunda satışta. Ürünlerin kaliteleri şaşırtıcı derecede yüksek. Özellikle kalem farları çok tercih ediliyormuş. 


GOSH GRATİS'TE

Exclusive Markalar Müdürü sevgili Gözde Hanım'ın bizlere yaptığı marka tanıtımı konuşmasında, bu markanın göz kalemlerinin akmaması ve memnuniyet konusunda olumlu çok geri dönüş almış olduklarını belirtti. Ayrıca heyecan verici bir haber daha verdi; yakın bir zamanda bu markaya ait cilt bakım ürünleri, saç bakım ürünleri, makyaj fırçaları ve ojeleri de Gratis'lerde satışa çıkacakmış. Makyaj malzemeleri bu kadar kaliteliyken, gelecek diğer ürünleri de heyecanla beklemeye başladım doğrusu. :) 


GOSH MARKASI

Ürünlerin renklerini etkilememek ve olduğu gibi size yansıtabilmek için flashlı çekim yapmadım. Far paletlerine ve pigmentlerine bayıldım. Özellikle dörtlü far paletlerindeki ışıltılara hayran kaldım.

GOSH KOZMETİK
Fotoğraf için Gratis ekibine teşekkür ederim. :)
GRATIS "GOSH" İSTANBUL LANSMANI

Gosh markasında o kadar geniş ürün skalası var ki bunlarla ilgili detaylı tanıtımı daha sonraki yazımda yapacağım. Sol üstteki üçlüler, corrector - concealer ekibi. Aynı fotodaki büyük olan ise aşık olduğum koskocaman bir bronz aydınlatıcı. Pırıl pırıl ve yumuşacık. Alacaklarım listesinde :). Sağ üsttekiler cc kremler ve göz aydınlatıcı ve baz görevi gören eye-primer.lar. O da alınacak! Sol alttaki oje görünümlüler, E vitaminli, argan yağlı ve parabensiz lip lacquer. Sağ alttakiler ise birbirinden harika yumuşacık rujlar.160 no.lu "Delicious" ruju incelemiştim, hemen tık tık ;)

GRATIS "GOSH" İSTANBUL LANSMANI

Sol üstte makyaj bazını görüyorsunuz, en merak ettiklerim arasındaydı kendisi. Sağında ise içinde ayna ve ışığı bulunan birbirinden güzel dudak parlatıcıları var. Sol altta toplu sayılabilecek bir foto ve sağ altta marka hakkında bilgi veren arkadaşların çok güzel olduğunu söyledikleri "Catchy Eyes" maskara. Fırçası ince ve hafif eğik. Kirpik kıvırmada başarılı olmalı, merak ettiklerim arasında.

GOSH GRATİS'TE
Başta Anlam'a ve davetleri ile benim orada bulunmamı sağlayan Gratis ekibine çok teşekkür ediyorum. Her şey harikaydı. Bu arada ben bu kıza ba- yı -lı- yo -rum! Enerjisi o kadar güzel ki daha içeri girer girmez hemen gözüm onu arıyor ve zaten o da hemen karşılamaya geliyor. Sıcak, sevecen ve çok sempatik <3 İyiki tanımışım, tanışmışım..

Marka ise nacizane benden kesinlikle onay aldı. Bu arada markada indirim durumu olur mu merak edenler için Gözde Hanım'a sordum; Gosh markasının da arada sırada indirimleri olacakmış. Gratis'te bundan böyle The Balm'dan sonra hatta öncesine bile geçebilir; Gosh markasında da gözüm var. Eye Primer, Bronz aydınlatıcı, göz kalemi, kalem farları ve daha birçok ürünü şimdiden alınacaklar listeme girdi. Lansman sonunda yine ince bir davranışla hediye ettikleri Gosh ürünlerini ileriki günlerde tek tek burada inceleyeceğim ama hangisinden başlamamı istersiniz size bırakıyorum. Foto aşağıda olacak. Bunun için de Gratis'e çok teşekkür ediyorum.



GRATIS "GOSH" İSTANBUL LANSMANI

Bir kısmı ile ilk kez tanışsam da sanki hepsini yıllardır tanıyormuşum gibi hissettiren sıcacık, sempatik, tatlı blogger arkadaşlarıma da bol kahkahalı harika sohbetleri için çok teşekkür ederim.
Hepinizi çok sevdım ! :)

En kısa zamanda görüşmek üzere;

..Sevgiler..

GRATIS "GOSH" İSTANBUL LANSMANI

Not: Lansmanla ilgili daha fazla görsel için Instagram'dan #goshgratiste hashtag.ine bakabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Gosh ürünleri henüz Gratis'in Mersin mağazalarına gelmedi ürünleri çok merak ediyordum paylaşım için teşekkürler :)

    Takipteyim Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 5 günlük bir blog... http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim zaman ayırıp okuduğun için :) Ben de seni takipteyim zaten, tekrar bloğun hayırlı olsun canım.
      Sevgiler <3

      Sil
  2. Yepisyeni bir marka. Hep olumlu şeyler duydum. Bakalım yorumlarını bekliyor olacağim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de olumlu şeyler duymuştum ve markayı yakından inceleme fırsatı bulduğumda gerçekten kalitesi hayranlık yarattı. İncelemeler gelecek ;)
      Sevgiler <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))