2 Kasım 2014 Pazar

DIRTY WORKS AÇILI ALLIK FIRÇASI YORUMLARIM

Merhaba;
Dirty Works; cilt bakım ürünlerinin yanısıra makyaj fırçalarını da Gratis mağazalarında satışa sundu. Pudra fırçası, smokey eye çift taraflı göz fırçası, allık kontur fırçası aklımda kalanlar. Fiyatları da 14 - 15 lira civarında. İndirim öncesi almış olduğum allık fırçasının görselini Instagram hesabımda paylaşmıştım. Merak edilen bir fırça olduğu için bloğumda inceleme yazısı yazmaya karar verdim.

DIRTY WORKS AÇILI ALLIK FIRÇASI

Her şeyden önce ambalajı çok hoşuma gitti. Gördüğünüz gibi plastik fermuarlı ve kolaylıkla açıp fırçayı çıkarabiliyorsunuz. Fırçayı çıkardığınızda yine ince bir plastik ile fırça kısmı korumaya alınmış. Bu çok hoşuma gitti. Hem şekli bozulmuyor hem de hijyenik açıdan büyük bir artı. Aşağıdaki fotoğrafta da görebilirsiniz.


DIRTY WORKS AÇILI ALLIK FIRÇASI

Fırçanın kıllarına gelecek olursak; yumuşacık, uygulama esnasında yüzümü hiç rahatsız etmedi, batmadı, acıtmadı. Fırça sıklığı çok fazla değil, ne çok ne de az; tam yeterli miktarda. 

DIRTY WORKS AÇILI ALLIK FIRÇASI

Aldığımdan bu yana en az 2 - 3 kez yıkadım ve dökülmeyle karşılaşmadım. Bu arada fırça hayvan kılından değil, naylondan üretilmiş, bu iyi bir haber :). Ayrıca gövdesinin ana maddesi tahtaymış ama görünümü tahta gibi değil. Siyah ve parlak yüzeye sahip. Ambalajın arka kısmında kullanma talimatı ve birkaç bilgi yer alıyor. 

DIRTY WORKS AÇILI ALLIK FIRÇASI

"Uygulamadan önce aynaya bakın ve gülümseyerek yanaklarınıza uygulayın."
"Daha yumuşak bir görünüm için uygulama sonrası transparan pudrayla allığın üzerinden geçin."
"Fırçanın ucunu üste getirerek muhafaza edin, haftalık olarak ılık suyla yıkayın, yumuşak yapılı sabun veya şampuanla yıkayıp yassı şekilde kurumaya bırakın."
diyor kendileri. :)

Ben satın aldığımdan beri severek kullanıyorum ve beklentimi karşıladı diyebilirim. Diğer göz fırçalarına da şans vermeyi düşünüyorum. Bu fırçayı Gratıs'lerde normal fiyatıyla 14.90 liraya bulabilirsiniz.

(: MUTLU PAZARLAR :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))