20 Ekim 2014 Pazartesi

Perfectly Clear Yüz Yıkama Jeli İşe Yarıyor mu?

Merhaba;
Bir süre önce Gratis'e gelen "Himalaya Herbals" ürünlerini incelerken, aynı standta denk geldiğim bir üründen bahsedeceğim bugün. Yeni ürünler keşfetmeyi çok sevdiğimi biliyorsunuz ve bir ürünü almadan önce mutlaka arkasını okurum. Yani "Görünümü, ambalajı, kokusu hoşuma gitti de aldım" diyenlerden değilim, işime yarayacak bir şeyse almayı tercih ediyorum. Bu ürünün arkasını okuyunca da almaya karar verdim. Birkaç haftadır hatta bir ayı geçmiş bile olabilir, sabah akşam düzenli kullanıyorum ve artık yorumlayabileceğim kadar tecrübe ettiğimi düşünüyorum.

Perfectly Clear Yüz Yıkama Jeli

İngiltere menşeili 100 ml.lik bu ürün; cildinizi kir ve kalıntılarından arındırmayı ve lekelerin temizlenmesine yardımcı olduğunu iddia ediyor. Aynı zamanda siyah noktaların ve lekelerin gelişmesini önlediğini söylüyor kendisi :). Tüm ciltleri için uygun bir ürün.


Perfectly Clear Yüz Yıkama Jeli

Arkasında da yazdığı gibi salisilik asit içeriyor. Bu benim için bir artı; çünkü salisilik asit; gözenekleri küçültür, ölü hücrelerden arındırır, siyah nokta ve sivilceleri engeller. Bu nedenle eğer cilt tipiniz karma veya yağlıysa, siyah nokta veya büyük gözenekleriniz varsa ve akneye meyilli bir cilt tipindeyseniz, içinde salisilik asit olan ürünlerle yüzünüzü temizlemek, cildinize de iyi gelecektir.

Perfectly Clear Yüz Yıkama Jeli

İçeriği ise bu şekilde ve gördüğüm, daha doğrusu göremediğim kadarı ile şu korkulan "Paraben" maddesi içermiyor.

Perfectly Clear Yüz Yıkama Jeli

Yapısına gelirsek; yapısı krem formunda. Hatta ilk kullandığımda birkaç kez ambalajını okuyup durdum çünkü "Acaba bu nemlendirici mi? Yanlış mı kullanıyorum?" gibi endişelere kapılmıştım. Yüzünüzü bununla yıkadığınızda hiçbir şekilde köpürmüyor. Ben köpürmeden temizlik hissi yaşayamadığımdan öncesinde Himalaya Herbals'ın bol köpüklü temizleme jeliyle yıkayıp son noktayı bununla yapıyorum. Ayrıca her zaman yüz temizliğimde fırça kullanıyorum.
Gelelim benim için artı ve eksilerine..

ARTILARI
  • Yüzünüzü bununla yıkadığınız anda yumuşacık bir his bırakıyor. Hatta havluyla kurularken cildim yumuşacık ve nemlenmiş gibi kadifemsi oluyor ve temizlik fırçam bile yumuşacık oluyor :).
  • Salisilik asit içermesi benim için bir artı demiştim. :)
  • Sivilce ve güneş lekelerimin renginde çok bariz fark yok ama hafif hafif açılmaya başladı gibi. Daha aydınlık görünüyor cildim.
  • Çok hafif ve güzel bir kokusu var, kokusunu sevdim.
EKSİLERİ
  • Köpürmemesi :) Cildi yıkarken su eşliğinde yüzünüze krem sürüyormuşsunuz gibi hissettiriyor.
  • Tek başına, özellikle makyaj sonrası temizliğimde bana göre yetersiz kalıyor. Belki ben köpürterek temizlik hissi yaşadığımdan, bu anlamda yetersiz olduğunu düşünüyor olabilirim.

    Şunu da belirtmeliyim ki; bu yazımda ve bloğumun tamamında, özellikle cilt bakım ürünleri konusunda yazdıklarımın hepsi kendi cildimle ilgilidir. Yani bana iyi gelen, size iyi gelmeyebilir ya da tam tersi. Bunu unutmamakta fayda var ;). Bu ürünü denemek isterseniz Gratis mağazalarından yanlış hatırlamıyorsam (Alalı çok oldu ve fişini attım) 8,50 - 9 lira gibi bir fiyata alabilirsiniz.

    (: Sevgiler :)

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Yorum Yazmak İster Misin? :))