24 Ekim 2014 Cuma

GOSH 160 No.lu Ruj "DELICIOUS" :)

Merhaba;
Gosh markası Gratis'lerde satışa çıkmadan önce, mağaza depolarında bulunan ürünleri baz alarak çoğu satış elamanının söylediği "Diğer ürünlerini bilmem ama rujları bir harika!" sözleri ile rujlarından denemeyi aklıma koymuştum. Daha fazla dayanamadım ve GOSHtum gittim :). (Üzgünüm bu kelime oyununu yapmasaydım gözlerim açık gidecektim:))

GOSH "Delicious" Ruj

Benim seçtiğim renk; tabiki dudak rengine en yakın renklerden biri olan "160 Delicious". Kendisi açık bir gül kurusu rengi. Sürümü kolay ve gerçekten yumuşacık. 

GOSH 160 No.lu Ruju "Delicious"


Kalıcılığına gelirsek; benim tercih ettiğim renk dudak rengine çok yakın olduğu için saatler sonra dönüşen veya kalan renk; yine dudak rengi. :) Yani kendi dudağımın rengi mi bunun rengi mi tam bilemedim, o yüzden yalan yanlış bir şey söylemek asla istemem ama dikkatli baktığımda sanırım dudağımın renginden daha pembeye dönük geride kalan. Yani kalıcılığı sıfır değil :).

GOSH 160 No.lu Ruju "Delicious"


GOSH 160 No.lu Ruju "Delicious"

Dudakta duruşu da bu şekilde. Açık bir renk olduğu için, hafif bir dudak çerçevesi çizmekte fayda var. Farklı ışıklarda rengi belli etmek için atmadığım takla kalmadı ama yine de rengi, buradaki görsellerden biraz daha koyu.

Bu markayı ve bu ruju Gratis mağazalarından 18.90 liraya alabilirsiniz.

(: Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))