16 Ekim 2014 Perşembe

Benefit Porefessional Deneme Boyu Sephora Mağazalarından Hediye :)

Merhaba;
Size ufak bir kampanyadan bahsetmek istiyorum. Şu dünyaca ünlü ve en çok kullanılan makyaj bazı "Benefit POREfessional" 3ml.lik deneme boyu ile ücretsiz olarak seçili Sephora mağazalarında sizi bekliyor. :)

Benefit Porefessional Deneme Boyu Sephora Mağazalarından Hediye

Ben ellerimle süreci yaşayarak almadan yazmak istemedim. Gittim geldim, mağazayı aradım, vb ve az önce hediyemi aldım ve sıcak sıcak oturdum klavyenin başına.. Bende tam boyu yoktu ve denemek için çok küçük bir ml olsa da aldım.:)

Peki nasıl alabiliyorsunuz? Öncelikle "Benefit Cosmetics Turkey"in Facebook sayfasına giriyorsunuz ve sayfayı beğeniyorsunuz. 


Benefit Porefessional Deneme Boyu Sephora Mağazalarından Hediye

Sayfadaki gönderilerde aşağıdaki fotonun üzerinde veya altında verilen linke tıklıyorsunuz ve sizi başka bir yere yönlendiriyor.

Benefit Porefessional Deneme Boyu Sephora Mağazalarından Hediye
Resim; "Benefit Cosmetics Turkey" Facebook sayfasından alıntıdır.
Bundan sonrasının görüntülerini veremiyorum çünkü bir kere giriş hakkı verildiğinden artık form bende görülmüyor. Form dediği de yanlış hatırlamıyorsam adınızı soyadınızı ve mail adresinizi istiyor. Doldurduktan sonra form kaybolup ekranınızda bir şifre çıkıyor. Şifre mail olarak da gelebiliyormuş ama bana gelmedi ve okuduğum yorumlara göre pek kişiye gitmemiş. Mağaza ya mailizi görmek, ya mail veya şifre çıktısını görmek istiyorlar fakat mail gelmediyse şifrenin yazdığı ekran görüntüsünü fotoğraflamış olmanız da yeterli olabiliyor. Mağazada kanıtınızı gösterdiğinizde isim soyisim ve telefon numaranızı istiyorlar ve deneme boyu hediyeniz artık sizindir.

Belirtmeliyim ki her kullanıcıya bir tane veriliyor. Yani "Yok şu arkadaşım da istiyor onunkini de beraberinde alabilir miyim?" dediğinizde vermiyorlar; o kişinin kendisi gidip almak zorunda :) Doğru ve detaylı bilgi verebilmek için aklıma geleni sordum, o zaman söylediler :). Ayrıca bu kampanya her Sephora mağazasında geçerli değil. Mağaza listesi yine Facebook hesaplarında mevcut buradan da yazacaktım fakat sayfa bende açılmıyor maalesef, yani ben aldığım için bende gözükmüyor şu an ama Sephora Capacity'de var ki ben oradan aldım :). Bakırköy dışında İstinye Park ve Kadıköy'deki mağazalarında da var diye hatırlıyorum. Ayrıca kampanya 4000 kişilik ürün ile sınırlı. Yani acele etmekte fayda var :)

Sorunuz olursa yorum kısmına yazabilir ya da Instagram hesabımdan da sorabilirsiniz.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))