9 Mayıs 2014 Cuma

GRATİS ve WATSONS ALIŞVERİŞİM (ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ)

Merhaba;
Anneler günü adım adım yaklaşırken Gratis ve Watsons; 8-11 Mayıs arasında bu özel günün şerefine güzel indirimlerle yine bizi bizden aldı :). Az sıyrıkla atlatmaya çalıştığım bu indirimlerde, almadıklarım da aklımda kalmadı değil. Sürekli olarak "Bu ürünün başka çeşidinden var sende, almaaa" diyen mantığımın yanında "Ayy bu indirim bir daha ne zaman olacak kim bilir, hazır inmişken alsam mı, çok da güzel, çok da istiyorum..." diyen duygularım arasında gelgitler yaşadım, hala da yaşıyorum.. Hele ki bu indirimlerde The Balm'dan hiçbir şey almamış olmak bende inanılmaz bir boşluk ve hüzün yarattı. 11 Mayıs'ın indirimin son günü olması, o günün doğumgünüm olması ve aynı günün anneler günü olması, kendime mi hediye alacağım yoksa anneme mi karmaşası ile coşmuş durumdayım ama sonunda onun hediyesi hazır :) Beynimde;  "Bu zamana kadar aldıklarına say" diyen despot bir düşünce ile elimden geldiğince alışverişime ket vurdum ve ekonomik olarak da yalnızca ihtiyacım olanlara yöneldim.. Ama The Baaaaaalm! Sana aşığım ve Balm Voyage'ı doğumgünüm niyetine kendime hediye etmek varken ve o paleti çok istiyorken, sadece standına bakmakla yetindim :) Çünkü bu aşkımı dizginlemek adına "The Balm" diyeti yapmaya çalışıyorum ama sanırım doğumgünümden sonra başlamalıydım.. Ay amma dolmuş içim; bi konuya giremedim.. :) 
Kısa ve öz neler almışım; sizlerle paylaşmak istedim ...

GRATİS ve WATSONS ALIŞVERİ



Öncelikle Watsons'tan aldıklarımı paylaşayım; az ve öz ne de olsa :)
 

WATSONS STYLE EXPERTISE


1. Rimmel London BB Krem: Yağışlı havalarda fondoten; güneşli havalarda ise içinde güneş koruması bulunan BB kremleri tercih ediyorum. Bu BB kremi de daha önce birçok blogta okumuştum. Hakkındaki  olumlu yazılar, bende oldukça merak uyandırmıştı. Neredeyse fondoten kadar kapatıcı olduğu yazılmıştı ve sanırım beni kendine çeken en önemli konu da bu olmuştu. Elimde birçok BB krem olmasına karşın BB krem aşkıma yine yenik düştüm ve bu indirimlerde kendisine şans vermeye karar verdim. Krem 30 ml ve iki renk çeşidi mevcut. Normalde yurt dışında üç renk seçeneği var fakat Türklerin renkleri çok koyu olmadığından Light ve Medium olarak iki çeşitle satılıyor. Bu BB krem 9 özellik vaadediyor. 
  • Nemi cilde hapseder.
  • Gözenek görünümünü azaltır.
  • Sivilceleri kapatmaya yardımcı olur.
  • Cildi örter.
  • Cilt parlamasını engellemeye yardımcı olur.
  • Cildi yumuşatır.
  • Doğal bir parlaklık verir.
  • Mat bir görünüm sunar.
  • Cildi makyaja hazırlar.
 Her ne kadar bu krem hakkındaki yorumlarım ürün incelemeye doğru gitse de burada konuyu şimdilik kapatayım.. İlerde bu BB krem hakkında daha detaylı ve deneme fotoğraflı bir yazı yazmak için konu kalsın:).
Tabi indirimdeki fiyatını söylemeden olmaz; indirimsiz fiyatı 17.99 lira ama Rimmel London markasında %35 indirim olduğundan bu ürünü 11 Mayıs tarihine kadar 11.70 gibi bir fiyata alabilirsiniz.

2. Style Expertise Define Texturising Bukle Kremi : Yalnızca Watsons'da ve uygun fiyatta satılan bu seriyi denemeyi gerçekten istiyordum. Saçlarımın uzun, ince telli ve dengesiz dalgalı olduğunu bilmeyeniniz kalmadı sanırım. Yıkama sonrası ya fön çekmem gerekiyor ya da maşa. Maşayı daha çok seviyorum ama ne yaparsam yapayım birkaç saat içinde saçmasapan sönüyor ve resmen bukleler can çekişiyor. Bu nedenle bu ürünü denemek istedim. Serinin 05 numarası olan bu ürün; buklelerin şeklini korumayı vaadediyor. Ayrıca nemlendirme özelliği bulunan pirinç proteini, buklelerin şeklini korumaya yardımcı olan polymer komplex, panthenol ve E vitamini içeriyor. Henüz denemedim ama denemek için sabırsızlanıyorum; umarım dediğini yerine getirir. Ürün 150 ml ve fiyatı 6.75 lira. Bu seride indirim yok ama indirimsiz fiyatı bile bence çok uygun.

Gelelim Gratis alışverişine.. The Balm'sız ilk indirim alışverişim.. :( Ama hala her şey olabilir.. Kendimden korkmuyor değilim :)

WETnWILD COMFORT ZONE


1.Olay Regenist Göz Kremi (Özel Bakım): Halihazırda kullanıyor olduğum Yves Rocher göz kremimin bitmesine az kalmışken bir göz kremi arayışı içersindeydim. Aslında göz kremimden memnunum ama istediğim özelliklerden biri eksik; mor halkaları aydınlatmıyor; yalnızca ince mimik kırışıklıklarına iyi geliyor. Bu ürünün vaadi ise; "Zorlu işlemler olmadan göz çevresi görünümünü fark edilir derecede sıkılaştırır, pürüzsüzleştirir ve aydınlatır." Sanırım aradığım tüm özellikler bir arada :) Dün ilk kez denedim; sürer sürmez kafide gibi hissettirdi göz çevremi. Aslında bu bir serum ve içinde amino - peptid ve olay nemlendiricisi varmış ama kötü haber; paraben de var. Ben paraben konusunu çok dert etmediğimden denemek için aldım. 15 ml'lik bu krem; %40 indirimle 17.99 lira.

2.Absolute Bitki Özlü Canlandırıcı Yüz Bakım Maskesi : Bu tür maskeleri seviyorum ama aslında düzenli kullanmak gerekiyor. Bu maskenin bir benzerini, hatta ambalajı değiştiyse aynısını daha önce kullanmış ve "Bitirdiğim Ürünler" isimli yazımda bahsetmiştim; okumayanlar için TIK TIK.  İçinde sevdiğim ve aydınlatmada işe yarayan Arbutin var. Aynı zamanda E vitamini Phyto kolajen, meyan kökü ve Hyaluronic Asid gibi güçlü nemlendiriciler var. Bu maske ayrıca stres azaltıcı ve yatıştırıcı bir maskeymiş. Canınız bir şeye mi sıkıldı; moraliniz mi bozuk? Hooop yap maskeyi şeker gibi ol :D Öyle bir şey yok tabiki :). Şaka bir yana cildinizi rahatlatan ve yatıştıran türden demek istiyorum. Tek kullanımlık bu maskenin fiyatı ; 2.95 lira.

3.WetnWild Comfort Zone Far Paleti : Hergün Gratis'e gidegele artık sonunda bulduğum ve kendisine kavuştuğum bu palet; kısa ve öz olarak alışverişimin yıldızı.. Bu markada indirim yok ama bu kadar beklediğime ve neredeyse kendisine kavuşmak için Gratis'in kapısında yattığım bu prensesin fiyatı 19,50 lira. Ayrıca bu markanın fiyatlarını ve ilgili bilgileri okumadıysanız iki seri halinde yazdığım yazıları hala okumayan varsa BURAYA ve BURAYA uçuyoruz ;).

Benim indirim alışverişim "şimdilik" bu kadar :). Şimdilik diyorum çünkü daha önce de dediğim gibi alışverişe devam etmemek için kendimi zor tutuyorum. Her an her şey olabilir :) Eğer korktuğum başıma gelir ve bir şeyler daha alırsam da buraya ekleyeceğimden emin olabilirsiniz.. :) 
Sizler neler aldınız? Sizce bu indirimlerde neler kesin alınmalı; yorumlarınızı bekliyorum .. :)

(: HARİKA BİR HAFTASONU GEÇİRMENİZ DİLEĞİMLE.. :) 

4 yorum:

  1. hepsi çok güzel, iyi günlerde kullan Duygucum:-) rimmel bb krem gözenekleri kapatıyorsa bende almayı düşünürüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Henüz deneme imkanım olmadı ama bir süre kullandıktan sonra BB krem hakkımda yorumlarımla yeni bir yazı hazırlayabilirim.. Gerçi burada hemen hemen tüm bilgileri verdim; artık denemelerini yayınlarım hihi :D <3

      Sil
  2. Güle güle kullan canım :) Bende birazcık alışveriş yaptım dün ve tüm paramı bitirmeyi başardım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Sen de güle güle kullan tüm aldıklarını.. Ben de az bütçe ayırmıştım bu indirimlere ama maaşallah hiç de az tutmadı :D Bende de para suyunu bitirdi maalesef.. Allah sonumuzu hayır etsin valla :))) <3

      Sil

Yorum Yazmak İster Misin? :))