8 Şubat 2014 Cumartesi

İlk Konuğum "Diadermine CC Creme" :)

Merhaba ! :)


İlk ürün incelemesiyle karşınızdayım. Bildiğiniz gibi BB kremler bize yetmedi, bir de CC kremleri çıkarmaya başladılar :) Fakat ben bu noktada açıkçası BB ve CC kremler arasında çok fark, hatta hiç fark olduğunu düşünmüyorum. Bana bir pazarlama stratejisi gibi geliyor. Yani tüketicilerde psikolojik açıdan sanki ürün serisi harf (!) atlayınca daha yararlı, daha iyi gelecekmiş gibi düşünülebiliyor. Tabiki bu benim düşüncem :) İçeriklerinde farklılıklar da olabilir, hangi kremin hangi cilt tiplerine uygun olduğu kişiden kişiye ve üründen ürüne  değişir tabi..

Gelelim bugünkü konuğumuza.. Bugün sizlere "Diadermine CC Creme" den bahsedeceğim.
Bildiğiniz gibi bu cc (Color - Correcting) krem; düşük toleraslı ciltler için üretilmiş ve tek bir rengi mevcut (Kutusunda "Doğal Ton" yazılı). İddiasına göre; 

  • Cilt lekelerini ve kusurlarını kapatır.
  • Cilt tonunu eşitler.
  • Nemlendirir.
Ayrıca içinde paraben, silikon ve parfüm yok. Bu ürün 27 Şubat'a kadar Gratis'lerde 18.90; Watsons'un yeni katoloğunda (6 Şubat - 5 Mart) 16.50 liraya satılıyor.

Gelelim benim görüşlerime; 
Cilt lekeleri ve kusurları kapatması konusunda pek katıldığım söylenemez. Bu konuda BB kremler bu kremden daha başarılı.. Cilt tonumu eşitledi mi; bu konuda da çok olumlu bir şey söyleyemeyeceğim :( Nemlendirdi mi? Bu konuda fena sayılmaz. Uzun vadede kullanamadım bu yüzden bu konuda bir şey diyemem.
Fotoğraflara tıklayarak içeriklerini, vaadettiklerini ve anlık etkilerini daha yakından görebilirsiniz :)
Ürün dış kutusunun ön kısmı :) 
Ve arka kısmı :) 


İçinde neler var neler..
Kahramanımızın kendisi :)



Tuzluk görünümlü elimde dağıtmadan önceki hali :)
Elime yayma çalışmaları..
Ve elimde yayılmış hali..


Işık çok iyi değil farkındayım ama zamanla bu sorunlar da hallolacak inşallah .. 
Sizce "Before - After" farkı var mı? :) Siz kullandınız mı? Memnun kaldınız mı ? 
Ben çok memnun kalmadım ama cilde göre değişiyor tabi. Belki siz memnun kalmışsınızdır :) Karar sizin.. 

<3 Hepinize kocaman sevgiler <3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yazmak İster Misin? :))